Alla dessa bloggar...

Har tillbringat rätt många timmar idag på att läsa andras bloggar här på sidan.
Men måste fråga. Är 80% av alla här "barn" som fortfarande går i skolan, super på vardagar, största problemet är vad dom ska ha på sig på festen på lördag och har inga pengar kvar att festa för denna helg?

Har läst... vet inte hur många bloggar. Väldigt många är så lika..
- Fredag. wii eller anus
- Bakis idag pga fest igår torsdag
- Lever på studiebidrag
- Hela livet kretsar kring kläder och smink
- Konstiga "sk" kärleksförhållande, när det ända dom har gjort är att hålla handen... :P

Osv!!!

Nu säger inte jag att min blogg e så fantastisk. Men å andra sidan skriver jag den mer för mig själv än för andra.
Det verkar ni också göra? Är det ingen som skriver för en själv? Tänker ni bara på hur alla andra ska reagera när dom läser eran blogg?
Finns det inga 20+ som skriver blogg? Jag har hittat några på denna sida.. men det känns som ni är få...

Haha! Fan va jag låter som en bitch. Förlåt.
Inte alls min mening...
Jag har också varit där ni är nu. Ni "unga". :D
och nej - jag är ingen gammal tant heller! Hehe...

Det jag däremot blir ledsen av är när man läser hur många det faktiskt är som är ledsna. Oroliga. Mobbade. Utstötta. Tror att dom inte duger. När ni verkar vara jättegulliga, helt vanliga svenssons.
Är vi svenskar så bortglömda? Trasiga?
Jag kan bara gå till mig själv. Och ibland känner jag mig också trasig. Väldigt trasig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0