Freaky friday

...eller inte.
Hur som så börjar det lugnt iallafall. Men ska inte säga för mycket, för helvetet brukar braka loss runt 9 ;)

Vad har jinnie för planer idag då? Jodu... Tänkte jobba till 15. Sen tänkte jag nog fara iväg och shoppa lite middags mat mm. Sen hem och fixa och dona. Måste även stanna till och hämta upp J:s julklapp som ligger och väntar :D
Hehe... Min första julklapp jag handlar! :)
Fast i år har jag dock förberett mig lite mer än föregående... nu vet jag faktiskt vilka jag ska köpa till och vad jag ska köpa. Det e inte fy skam.
Men ser inte fram emot att ge mig ut i julstressen. Huvva!!

Ikväll är det "Leagally Blonde" på tv:n. Undrar om man ska se den och bara få sitta å skratta lite ikväll. Borde egentligen åka till garaget. Men J. verkar inte ha nån energi... tror att det faktiskt inte blir nåt Elmia i år... :( :(

Nä, skärpning jinnie, du ska inte tänka tråkiga tankar. Its fucking freaky friday today! :)

Man kanske ska åka till kusinen ikväll istället??
Ska nog ringa henne sen å kolla läget...


puss å kram hallon barn!

:D

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0