Loppans första dag :)

Haha, jag har en praktikant på jobbet... hon är egentligen bara ivägen, men rätt så söt, så det får lov att gå bra ändå ;)
Rätt vit, lite skitig under magen, men har rådjursögon! :)
Eller vad tycker ni?



Idag har det varit en hyffsad lugn dag på jobbet. Men ska snart kavla upp ärmarna och bege mig in i tvätthallen :P
Får nog sluta lite tidigare idag, då det e mindre och göra. Men senare i veckan kommer det vara fullt upp.
Imorrn kväll ska jag göra en lackbehandling.. och på onsdag å torsdag kväll ska jag nog hinna med en 2-4 bilar under 3 timmar :/
Nåja...
För övrigt då?
Full fart med bilen. Eller ja.. tankeverksamheten iallafall! Blev lite avslagen nu när det inte kommer bli riktigt så som vi har tänkt oss. Men va fan! Nya friska tag vettja! ;)

Hörs senare!

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0