Nyhetsmorgon

Fan! Jag missade det! Var uppe alldeles för länge igår, så jag toksov när det var dags att se på tv egentligen.
"SJUKDOM" - Gabriel... vilken härlig människa du är! Bara av att läsa din blogg så blir jag helt matt av beundran! Du får en att ge hopp om att det finns unga människor som kan ta ansvar och som inte tycker att ens värsta bekymmer är att veta vilka kläder man måste shoppa, eller vilken fest man ska gå på...
Ville bara säga det...


Här hemma är det lugnt. J ligger och sover och hunden ligger i soffan och sover! Hon är så jävla morgontrött den där jycken :D
Hehe...
Satte upp julgardiner igår kväll i "matsalen". Blev himla mysigt! :) Första gången som jag hann julpynta pga allt jobbande... Men nu är det snart klart. Vi kommer bli 9st här på julafton. Så himla mysigt! Äntligen få fira jul med mamma + man, svärmor, svärfar, svägerska samt 2 kompisar :) Riktigt härligt!
Visst att julen är jesu tid, men jag kan inte låta bli att känna att julen är en stund då man ska tänka på sina nära å kära och passa på att njuta av den tid man har! Tycker inte ni?

Ska försöka få hit min far + fru på juldagen och äta lite god mat och umgås. Hoppas dom kan! Vore rätt så fulländat då!

Nä. Nog om julen nu.

Söndag. En dag som alla andra dagar, en dag som är dagen innan jobbardagar...
Usch å fy. Skulle verkligen behöva lite ledigt nu. Börjar bli nervös för min nya anställning. Vet att det inte är nåt att vara orolig över, men kan inte låta bli. Var väldigt längesen man jobbade med hyrbilar och allt vad det innebar.
Samt att imorgon ska jag till tandläkaren! GAH!!!! Det är något som jag verkligen inte gillar. Jo, när det är klart så är det ju skönt :) Men inte när man e där... eller innan... Får hoppas det är goda nyheter dom ger en bara.

Nu ska jag tvätta lite kläder, sen blir det nog frukost å däretfer till Arninge och handla ett par byxor om allt går som det ska. Sen måste jag fortsätta röja här hemma. Kul söndag va? :P

Ha d gott allihopa! :)

(",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0