Nytt år, nytt jobb, nya möjligheter!

Igår blev jag fast anställd! *wohoo*
Jäkligt skönt. Känns det lite tryggare...

Fick idag veta att jag får en ny tjänst på Peugeot (igen). Jag kommer driva ett företag i företaget kan man säga...
Hihi, kan inte avslöja för mycket nu. Men det kommer bli en utmaning! :)

Just nu jobbar jag 7-18/19 tiden varje dag. Rätt slitigt då jag rekondar bilar från 15 och framåt.
Idag fick jag dock gå hem tidigare...

Har idag börjat kika på lite hus/lgh... inser att det är ditåt man vill. Att ha ett eget boende... Kunna känna sig lite mera vuxen :) Kunna vakna på morgonen å känna sig nöjd :)
Dom jag har kikat mycket på är en i Sollentuna å en i Upplands Väsby. Den i Sollentuna ligger helt perfekt, är en 4a på 130kvm har jag för mig :) jättefint och nytt å fräscht. Det enda som fattas är ett garage.
Den i väsby är också ett parhus ska väl tilläggas och är lite fler rum men helt ny byggt! Båda ligger på 2,95kkr! Mycket pengar... men undrar om det är värt det?
Det blir ju en hel del pengar i månaden, men som sagt. Vore underbart å få ett rikitgt sovrum och ett hem som man kan känna är "sitt egna".

*suck*
Aja... det får visa sig. Visning kanske vi ska gå på. J. var lite sugen sa han! :D

Nu börjar jag även bli trött, märks att man e van att gå upp tidigt! Kroppen måste få sin sömn då :) *gäsp*

Vet du en duktig lackerare? Eller nån som kan plasta? Dra iväg ett mail till mig! Stort behöv av en!


Om inte annat, ta hand om er därute!

Kram, j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0