Silence!! I´ll kill you!!

Aschhhhhccchhhmed, the dead Terrorist! Se den på youtube om du har möjlighet. Skön humor!

Så var torsdagen snart slut... Har just gjort klart för dagen här på jobbet med att avsluta med att rekonda 2 bilar...
Jag har ju hoppat in som en extra resurs nu mellan 15-18 varje dag för att vi ska kunna få ut lite extra bilar innan nyår.

Ska iväg och handla en lussebulle eller två! Är ju ändå Lucia idag! :)
Sen blir det tv som vanligt mellan 20-22. Det är ju "Bonde söker fru" och sen "Medium" vid 21.. Kan man inte missa! :D
Därefter lär man stupa i säng... det också "som vanligt".

Sitter å msn:ar med N. nu. Hehe.. min lilla biturbo kompis! :) Så jäkla skoj å "finally" ha en sån... haha. Vi kommer nog göra mycket roligt och dumt nästa sommar har jag en känsla av! Hoppas bara man får ihop bilen.. känns som om det vore ett bra "steg ett" :)

Jaha, nehe. Nu ska jag packa ihop å åka hemåt!!

Men har du inget för dig tycker jag att du ska spana in det här:
http://www.youtube.com/watch?v=neTsQng-70o

Varning för skratt ;)

Bajbaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0