Söndag, 1:a Advent

"Nu e dt jul, här i vårt hus..." Eller? Nää.. inte än.
Inte här. Inte nu.

har inte alls julfixat hemma idag som jag egentligen hade lovat mig själv.
J. har jobbat natt och sovit till 16, å jag har legat deckad framför tvn. Mår inte så bra. Får hoppas det går över.

I fredags var jag och M. på Globen! Såg dressyren + hoppningen. Kyra Kyrklund hade en lektion (clinic) där och det var riktigt givande! Vilken otroligt duktig hästmänniska hon är!
Och igår var vi där på själva showen på kvällen. Väldigt underhållande! Var en fransman där som hade sån otrolig kontakt med sina hästar och dom gjorde de mest otroliga sakerna tillsammans... "Mannen som kunde tala med hästar" fick en helt annan dimension....

Äsch, va fan. Sittar här å uggla. Nu ska jag riva fram mina adventsljusstakar!

Hej på er!

(";)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0