Vissa dagar...

Vissa dagar är bara för mycket.
Som nu. Har varit hemma 2 dagar pga ryggen. Har inte kunnat sova nåt eftersom jag har haft värk från nacke å ner till midjan.
Verkligen skitjobbigt.
Men måste pallra mig till jobbet imorgon. Som tur är så har jag möjlighet att sänka/höjja mitt bord som jag vill.
Men det blir tufft. Sen har vi dessutom inventering på Midgård.
*SUCK*

Idag känner jag mig verkligen värdelös. Varför gör man det vissa dagar? Är det speciellt vi tjejer/kvinnor som har så? Jag kan inte påstå att jag hör killar snacka eller känna så...
åh, ibland vill man ju inte vara tjej bara därför.
Vore så skönt att bara kunna släppa sina känslor och bara vara. Ta allt för va det är.

Dessutom så blir J. sen idag. Satans jävla skit! Måste ha en axel att gråta mot idag.

Jag måste peppa mig själv! Jag måste måste måste!

puss å kram, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0