Wiiiiiiiiii!!!

Haha, jag var hos tandläkaren igår. Det var första gången på.... ett jävla tag! Å inte ett enda hål hade jag! Det ni! Sååå glad.
Blev en stor sten som ramlade av min axlar må ni tro.

Pratade med Pappa igår och vi bestämde att vi ska träffas på söndag hos farmor och farfar med halvsyrran och äta lite mat. Blir nog lite trevligt! Måste bara komma på nåt att ge dom i julklapp också! :) Är så roligt att få ge bort saker. Tur jag inte är rik, för då skulle mina nära å kära drunkna i "presenter" haha!

Ska nog ringa kusinen idag. Min favvo kusin. Får man säga så??
Ge ett förslag om uppesittarkväll på söndag efter min julmiddag med släkten. Undrar om hon vill. Vore mysigt :)
Jag älskar min kusin. Hon är den bästa jag har på släktsidan. Förutom far och mor då. Vi känns som syskon. Lite konstigt. Men så är det! Vi tänker rätt lika på alla plan.
Jag hoppas bara att hon blir bättre snart. Att hon hittar sig själv igen. Får känna lite hopp, och inte bara oro.
Hon ger mig hopp! I många fall. Vill kunna ge tillbaka.

Skönt med tisdag idag. Då är jag ett steg närmare fredag. Vill så gärna ha fredag nu. Vill kunna ut å shoppa all mat å det till julafton, vill handla några julklappar till, vill vara närmare julen och några dagar ledigt! :)

Men nu borde jag gå tillbaka till jobbet. Har en del att göra idag... *suck*

Ha d underbart mina vänner!

Kram, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0