"Damn, thats an ugly baby"

Hehe... Han är rätt skön som sjunger den låten, Steven Lynch.

Måste bara berätta om lördagen med Peugeot. Vi hade ju en stor release fest för nya 308an.
Peugeot hade slagit på stort och hyrt hela Scandic Infra. Det sägs att dom hade lagt ner runt 1,5 miljon på bara artisterna!!
David Hellenius-ni vet han som är med i "fredag hela veckan"? Han var våran konferencier!! Jäklar va vi fick skratta!
Sen var det schyssta uppträdanden hela kvällen faktiskt.
Umgicks mest med F. och O. där. Fick höra många lovord om hur bra man var och hur mycket dom uppskattade en och hur glada dom var över att man hade börjat där. Shit va det värmer att höra!!! Blir verkligen superglad!

Sprang även på Norrtälje gänget där. Lillgroda, Hasse mfl! :) Det var skoj. Synd bara att man inte hann med å umgås nåt direkt.. Men det kanske kommer det med...
Vill iallafall säga att den där lördagen var riktigt jäkla rolig! Ångrar verkligen inte att jag åkte dit och var med.
En kväll jag sent kommer glömma!

Annars då? Jadu. På jobbet är det upp å ner. Har haft en riktigt jävla skitstart på veckan. Måndagen var brutalt jävla skit dålig. Tisdagen var lite bättre, men fortfarande kaos.. å idag har faktiskt varit helt ok.
Vet ni vad? Det är bara 2 dagar nu, sen är jag FAST ANSTÄLLD!!! :D :D :D :D:D
JIIIIIHAAAAA!
Jisses va skönt det känns. Nu kan man börja leva och slappna av känns det som.
Imorgon har jag målstyrningsmöte mellan 8-12. Sen är jag ledig på fredag :) Jag å M. ska till Globen och se Horse Show.
Hoppas M. e frisk sen på kvällen, då kanske det blir utgång!
Jag vet att J. ska iväg på spelkväll så vi tjejer får försöka roa oss bäst det går. Måste iallafall se Idol!
Om inte M. ska med ut... då måste jag roa mig med nåt annat. Kan inte vara hemma :P

Funderar på om jag ska färga håret igen?! Är sugen på nåt mörkare... Men vet inte om det skulle bli bra. Vad tror ni?
Hmm.. måste tvätta imorgon. Så jag har nåt att välja emellan på fredag ;) Kanske ska ringa gatubarnet mfl??

Aja.. time will tell.
Det ända jag vet är att mitt liv börjar se ljust ut. Har tagit tag i mina problem, vet att min kropps värden är ok, jag har en underbar fästman och jag har strax ett fast jobb! :)
Känns faktiskt bra när jag suger på den karamellen lite.... Hehe...


Snart ere jul!! :D

Cheeers!

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0