Gimo

Tjena Hejsan!

Nu är pärlan hämtad och står i sitt varma garage igen. Känns riktigt bra att man snart ska börja riva igen. Hoppas vi lyckas bara.
F. var en riktigt pärla! Sög i mig allt han sa! Var riktigt skoj att få stå å ha lite "audiporr" med nån som vet vad han pratar om. En vecka med honom i garaget, så skulle man nog kunna en heeeel del sen! :)

Vi körde 207cc dit idag. Fan vilken manlig bil! ;) Snorgrön va den också. Hehe. Frågade J. om han ville köra, men konstigt nog tackade han nej.. hehe...

Mamma och O. var som sagt över imorse å lämnade den stora garderoben också. Blev riktigt najs. Nu ska jag bara finna min tid att göra iordning där inne.. Inte så lätt.
För imorgon så måste vi tvätta S4an, skifta hjul på den å skodan samt hälsa på pappa och J:s pappa. Farsdag ju :D
Tidskrävande, men roligt!

Nä fan.. nu ska jag se ett avsnitt "Heroes" igen. Sjukt bra serie! See it! :D

Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0