Härliga fredag! :)

Vilken rörig dag jag har haft... har inte hunnit göra nåt färdigt innan nästa uppgift ska vara löst...
Märks att det är storm/snövarning inför helgen. Alla vill ha på sina vinterdäck nu. Massa strul med det, men heey! Jag är problemlösaren ;)

Fredag, fredag, fredag! Denna underbara dag då man har några dagar ledigt att se fram emot!
Som vanligt är helgen hyffsat uppbokad.
Ikväll ere Idol som ska ses :P
Imorgon ska vi hämta Audin i Gimo för att sen snacka lite med A. Vart kvällen leder vet jag inte, men vi måste trolla in bilen i garaget igen.. *suck*
Just ja! Innan vi åker dit så kommer mamma :D Hon å Olle ska lämna en jätte garderob till oss. Blir perfekt. Är det nåt jag har ont om så är det just plats för kläder..
Det kommer nog bli en "walking closet" av mitt gamla rum som det ser ut. Det kommer bli göör najs :D

På söndag är det fars dag. Så vi ska väl försöka ta oss dit å fika lite! Alltid trevligt att träffa min käre far :)
Sen var den här helgen slut å det e dax att jobba igen :P
Men men! Det gör så att jag kan ha mina roliga bilar :)

Å vet du vad? Snart är det fredag igen ;)

Puss! (",)

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0