Inte länge kvar nu...

.. tills det är fredag! :)

Är sjukt trött på mornarna. Undrar om det har med medecinen att göra?
Magen kör i ett iallafall. Så nåt händer ju med en.

Trivs inte på jobbet just nu heller. Chefen är lite väl barsk mot en ibland. Man får inte riktigt förklara sig. "Han är inte intresserad".
Konstigt att jag känner så, jag menar, detta har ju alltid varit ett jobb jag verkligen ha velat ha! Å nu sitter jag här. Med världens största ångest. Det är verkligen inte skoj när man blir anklagad för saker som man inte har gjort sig skyldig till!
Jag önskar dom kunde istället uppskatta det man gör. För det är fan mycket! Men men...

Ikväll blir jag ensam hemma då J. ska iväg på månadsmöte i stan. Ska bli rätt skönt å mysa lite med jycken och ta en promenad. Sen in å kolla lite på tv :)

Nu: Back to work!

Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0