S6 ljus och Bilsportmässa!

Inte klokt va tiden går. Det är ett år sen nu vi hade S4an på Svenska Bilsportmässan i Älvsjö.
Var en av dom bättre mässorna vi har ställt ut på. Var riktigt roligt :)
Har saknat det där "jetlivet" i år. Inte flänga å fara så mycket, å andra sidan har det varit otroligt skönt att komma lite mer utvilad till jobbet också. Det är ju inte alltid man får göra det.

Senare idag ska jag ner till Södertälje och hämta N:s grejer till kardan + mina nya S6 ljus. Ska bli riktigt fränt å se hur dom ser ut :) Sen får man klura ut hur vi ska sätta dom,men det är en annan femma ;)
Blir mycket bilåkande idag.
Först ner till Söderälje, sen hem direkt för att gå ut med hunden. Sen ner till Älvsjö för att gå på mässan! Den ska iofs bli väldigt skoj att gå på. Hitta lite folk att prata med :) Få lite nya inspirationer kanske?!

Sen måste jag ta tag i det här med mekandet. Nu har jag inte varit där på 3 dagar. Iofs tror jag det blir bättre nästa vecka då J. inte behöver jobba så mycket sent å inte har månadsmöte.
Sen får vi även upp hyllor på lördag, så då har man lite yta att leka på igen.

Hur ser helgen ut då?
Ja.. fredag vet ni ju redan mer eller mindre, förutom att jag vill dessutom hinna hem till Idol! :)
Lördag ska jag hinna till Bålsta för att sen vara på jobbet vid 13,30. Peugeot har invigning av nya 308. Så det blir buller och brakfest nere på Infra City med artiser, mat mm.
Söndagen är väldigt lugn. Har inte något inbokat. Så jag hoppas att vi åker till garaget då. Så vi får nåt gjort :D

Men först ska jag överleva fredagen!

Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska också på mässan ska du ställa ut?

2007-11-23 @ 06:41:25
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0