Sjukling

Igår mådde jag riktigt kasst. Fick huvudvärk vid 10 rycket på dagen som sen bara ökade i intensitet.
När jag väl skulle fara hemåt vid 16,30 tiden så kunde jag knappt köra bil för att mötandes lampor var för starka :/

Ställde mig i en varm dusch när jag kom hem och drack en massa vatten. Men vid 20,30 deckade jag som ett litet barn i sängen. Vi det laget mådde jag väldigt illa och var nästan yr :( Inte alls latjo.

well well... Ikväll ska jag tvätta S4an och sen puttra iväg med den till garaget. Så vi kan börja riva. Ska verkligen bli skitskoj! Can hardly wait! :D
J. jobbar sent idag, så jag måste först hem å hämta Loppan, och sen tillbaka till garaget.
Men det går nog det med.

Nehepp! Back to work!

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0