Wazzzzaaaaaa!!!!

Howdy! :)
Ännu en tisdags morgon på jobbet :) Underbart!
Haha, fast jag hade nog hellre legat kvar i min säng imorse... fan vilket äckligt väder det är nu. Blåser småjävlar och är superhalt!

I helgen började vi med S4an som vi sa... det gick mycket fortare än vad jag trodde det skulle göra. Det märks att det inte är första gången vi ska riva bilen! Skitroligt är det också :)
image1

Så nu är all inredning ur bilen och jag har även börjat riva lite på karossen också. Så som lampor, vinge mm.
Ikväll blir det inget garage,då J. jobbar sent! Så vi åker dit imorrn eller på torsdag istället!
Han måste även förbi sin syrra och fixa datorn, så det kanske blir två slappar dagar för mig :P
Undrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0