lurrrdag

Tjabba!

Ikväll kommer M. och E över och äter lite tacos! :) Ska bli trevligt! Var längesen som jag träffade henne... några veckor innan jul tror jag. Eller var det Globen senast? Jisses.... tiden går.

Igår fick jag åka akut till jobbet och polera en bil som skulle levereras idag kl. 11. Så jag missade Danny i "Let´s Dance" :( Attans...
Hoppas jag hittar när reprisen går så jag får se den!
Kom hem helt slut vid 22 tiden och spelade sen lite Guitarr Hero 3 med sambon och sen däckade jag i säng vid 00,30. Vaknade inte förens vid 12 idag.... jätteskönt.
Åkte iväg och handlade på Willys i Åkersberga - sjukt mycket folk för övrigt  - å sen hem å dammsuga lite :)

Hämtade även bilen från service igår. Lämnade in den på Norrbil i Norrtälje. 3000mila servicen. Mycket glad över arbetet dom gjorde och servicen som fanns. Bilen stod avskilt när jag hämtade den, undrar om dom förstod att jag var petig med den? ;)
Dom uppdaterade även styrboxen och jag tror tamefan att den e liiiite piggare nu :) Hehe....


Nehepp, här kan inte jag sitta och dega. Ska gå å diska lite nu och sen är det väl dags å börja laga lite mat innan gänget kommer :)


Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0