Jinnie + Audi = sant

Haha!!!

Om jag var glad i fredags, vet jag inte hur jag ska uttrycka mig om lördagen!! Hela lördags kvällen lät Nicke mig köra hans underbara S4 :) Jag å Jempa fick cruisa i stan :D
Jiiihhaaaa!! Satan va roligt :D  Tusen tusen tack Nicke!!

Idag var jag å skrev på papprena för Din Bil i Bromma. Ska bli skoj å få komma igång igen å dessutom med bilar jag älskar! Wunderbar!

Imorrn bär det av mot Turkiet. Helt klart annorlunda. Flyget går vid 17 imorgon, men innan dess ska vi hinna till Kista å lämna hunden, vara i Södertälje vid 9,30, lämna Lennart vid 10.30 å sen hinna shoppa lite grejjer för att sen hem å duscha innan 12 då Åsa å Kristian kommer. Tror du vi lyckas? :P

Nä, nu ska jag packa det sista å sen glo lite på tv :D

Vi hörs om en vecka drygt!

bajbaj!!

Kommentarer
Postat av: mamushka

Tja!

Hur är det nya jobbet?? Är det kul?

Hör av dig när det finns tid över..............babs

2008-07-22 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0