Lovely friday!

What a day!!

Måste ju bara börja med att berätta att passaten nu är besiktad. Gick inte alls så dåligt som jag trodde.
Fick 2 nerslag. Det ena var för att kofångaren hängde, det andra var för ojämn  bromsverkan bak. Så det var ju inte så farligt :D

På kvällen fick jag låna saaben så åkte jag å Jempa å hämtade Jugge på jobbet å sen vidare till Bålsta där vi fick jättegod mat å sen fick Jugge klippa sig. Sen drig vi vidare till OKQ8 i jordbro där vi mötte upp Nicke, Tony, Danne, Carro, Timmy + en kille med en otroligt fin golf!! Satan! Den har rullat 2800 mil... sjukt!
Hade jag haft pengarna hade jag slantat upp direkt! Unik är nog ordet jag är ute efter..

Det var iallafall ett väldigt trevligt race med fina bilar och roligt att träffa folket som man känner :)
Stod å snackade skit rätt länge!

Drog sen hemåt mot Södertälje där vi mötte upp Nicke igen.
Å det var nu det hände...

Han gav mig nyckeln till hans S4...
Vilken känsla... att få hålla i den där nyckeln igen.
Känna läder lukten när jag satte mig i bilen... vilka minnen som sköljer över en!

Sanslöst...

Mina tårar bara rann nerför kinderna medans jag vred om nyckeln och la i backen...
Jag körde ut från parkeringen å ner mot Birkakorset.. Det var ingen hejd på tårarna. Väldigt blandade känslor..
Körde lugnt hela vägen bort mot Jannike. Väl där hade oljan fått lagom temperatur.. Sen klev jag på en gång på tvåan.
Haha!! Vilken leksak! Vilken skillnad! Vilken bil! :)
Tänk dig den där på banan :D

Nu när tårarna väl hade slutat rinna så kände jag mitt hjärta som slog frivolter! Vilken lycka!!
Svängde höger mot Weda å gasade på en gång till.. tvåan, trean.. Fan! Den släppte på trean. Inte illa!

Körde sen försiktigt tillbaka å lät den kylas ner igen.

Mitt hjärta fortsatte att slå dubbla slag säkert en timme efteråt.

Jag fick inte fram några ord till Niklas när jag överlämnade nyckeln. Jag kämpade för att inte börja tjura igen :P
Fick fram ett... "det är en VÄLDIGT fin bil du har där"... heh... sen gick jag iväg en sväng...

Vilken blödig person jag är va? :P
Men dom där bilarna. Vilka minnen, vilka känslor jag får när jag sätter mig i dom. Så underbart!
Om han bara visste hur mycket jag uppskattar det där...

Huvva!!
Nä. Tillbaka till verkligheten.
Ska nog åka till Mio å kolla på en säng. Sen blir det nog till mor å klippa mig å sen vet jag inte. Det är ju mix dag med Sebastian på The Voice ikväll vid 22. ;)

Ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0