Onsdag!

Fy fan va sliten jag är... :P
Gick å la mig alldeles för sent igår + att sviterna av tabletterna börjar komma :(

Men nu sitter jag här å håller på att vakna. Sen ska jag kasta mig i duschen för att senare fara mot Södertälje.
Idag är det dags för intervjuer! Den försa är på Astra kl.10.00. Sen ska jag till Bromma å Din Bil kl. 13.00.
Väldigt nervös faktiskt. Men men.... det går nog bra. *peptalkar mig själv*

För övrigt ska jag försöka hinna gå å växla in pengar till Turkiet resan. Nu är det ju bara en vecka kvar!! :D
Så jäkla nice!!

Såhär ska vi bo:

http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1&regionid=1154&countryid=737&areaid=-1&resortid=1093&hotelid=2043&itemId=2043&filterOnCategoryId=1



Gloria Verde Resort, Belek.
All inclusive!
Usch va jag längtar...
Nån som har varit där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0