Rätt bra ändå

Idag verkar det bli en rätt bra dag. Solen skiner å värmer för fullt redan nu kl. 8 på morgonen. Super!
Sitter å lyssnar på min nya favorit låt med Armin Van Buuren.
Har suttit å kollat lite på olika sidor. Såg att jag blev inbjuden till race på fredag. Underbart! Detta måste jag se :)
Ska snart klä på mig å dra iväg mot Bilisten å hämta ett paket med bromsskivor å en lampa. Sen vidare ner till stan.
Ska besikta passaten där idag! Haha.. .undrar hur det går ;) Spännande värre...

Ska även hinna växla lite pengar å lämna grejjer till Niklas! :)

Juste! Jag måste maila Johan på Astra också.... Lika bra å göra det på en gång så jag inte glömmer det.

Have a nice day mejts! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0