Wohoo för Din Bil Bromma :D

Sådärja. Då har jag avklarat två intervjuer denna dag. Jisses va nervös jag har varit. Men båda gick riktigt bra!
Damn I´m good ;) haha!! :P

Första på Astra var ett litet äventyr, massa roliga saker man fick ha på sig, skoskydd, rock å fin mössa :D
Fick se runt lite och det verkar jättetrevligt där, sen att man har hyffsad lön med bra OB + bra förmåner gör ju inte saken sämre!
Dom ska anställa 15 personer på 11 månader. Förlängning kan dom inte säga nåt om idags läget...
Men det kan ju vara redigt najs att kunna jobba som ett as å få in mycket pengar. Det är aldrig fel, speciellt inte med ett hus nu också.

Sen har vi ju Din Bil Bromma som jag var på nu i em... Ska jobba som bokare för servicear å sånt! Verkar riktigt skoj, å trevlig stämning där. Inget "kasta på", utan han berättade att dom tar det jätte lugnt med inlärningen så man verkligen känner sig trygg den dagen man svarar i telefon! Vilket är redigt bra!
Sitta vid sitt skrivbord hela dagarna och boka in servicar å prata med folk om bilar man älskar! Kan det bli bättre?
Det negativa med detta jobb är väl att man jobbar 8-17 i Bromma, så det blir till att åka en massa bil igen. + att det är i rusningstid.

Hur som.
Åsa från Autorekrytering ringde när jag var på vägen hem och sa att jag hade fått jobbet :D :D : D
Coolt va? :D
Jag frågade om lönen, å hon skulle ringa imorgon å meddela vilken månadslön jag kommer få. Sen på tisdag kl. 14,00ska jag dit å skriva kontrakt! :D

Men min undran är.... Tänk  om Astra ringer i veckan... å säger att jag får jobbet där med. Va fan gör jag då? :D
Snacka om lyxproblem.. Men Din Bil har jag ju ALLTID velat jobba på... men har såna nackdelar som långt till jobbet.. medans astra ligger på orten, bra lön osv...

Hmm... Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0