Danny + Mathias + Södertälje

Haha! I lördags... klockan var väl 11 så klev jag innanför dörren hos kusinen. Min lilla pysslingen (aka kusin dotter) skulle med för att kolla på EMD när dom skulle lira i nere på stan i södertälje.
Eller jaa... jag ville ha med henne så hon kunde fixa autograf! Haha :D

Sagt o gjort... vid 12 gled vi ner och träffade Malin å Malin... vi stod  å snackade lite skit tills klockan blev 13 å grabbarna kom å skulle spela.. Det visade sig att Erik inte var med. Men vad gör det? :) Dom andra är så mycket bättre ;)
Dom spelade 3 låtar. Jädrans va bra dom är live! Måste börja spara pengar nu så dom kan spela på min 30 års dag ;) :D Det skulle vara grejjer det.
Hade med mig skivan som dom fick signera. Så nu står det " Till Jinnie, puss å kram" samt deras autografer! :D
Fånigt va?

Igår var jag å jugge å kollade på ett hus i Södertälje. Jättegulligt litet hus, men alldeles vint å snett överallt. + ett pytte garage. Så det blir det nog inte det...
Men vi får se vad som händer!

Idag ska jag försöka klippa Loppan å sen kanske åka mot mälarvik å se ifall man kan hitta på nåt med kian.
Ska iallafall plocka ur en massa grejjer ur den bilen.

Sen ikväll vet jag inte vad som händer... Jugge jobbar till 19, så det blir till att roa sig själv!
Nä, nu ska jag se klart filmen som står å går.

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0