Danny Saucedo...

Är han inte go? :)
Kolla vad han skrev i sin blogg den 3:e maj...
"Nu ska jag börja avrunda.
Men innan vill jag bara säga att Du är fin precis som du är.
Du är bra precis som du är, du kan och du gör vad du vill. Inga ideal ska styra ditt utseende din vikt eller din stil. Du är Du å ingen ska eller kan ta det ifrån dig. Motivera dig själv i ditt liv ta tag i allt du vill göra. Du kan. DU KAN.

Älskar er.
D."

Fina ord som betyder mycket!

Idag har jag tvättat på morgonen. Ska snart ställa mig i duschen å rengöra kroppen också! :)
Därefter blir det till att slänga in lite däck till Nickes polare i S60n å brumma neråt mot Södertälje! Där ska min kära kusin få tillbaka sin bil som har varit på en liten rekond. Sätena är rengjorda ordentligt så nu blänker den :)

Vet inte alls vad som händer sen... Vet bara att Nicke ska komma förbi å hämta hjulen runt 17 kanske....
Håller tummarna iofs att Jugge får ett telsamtal idag om våra grejjer. Har beställt en ny projja då våran nuvarande visar mer svartvitt-grönt än färg :P Har även beställt nytt 5:1 ljud :D
Kommer sitta som en smäck här hemma!!

Nåja.. ska väl sätta lite fart nu kanske!
Men jag hoppas verkligen att ni där ute får njuta av solens värme idag :) Det behöver vi svenskar efter våran sk. vinter! :D

Take care!

Love, J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0