E.M.D

Vet ni vad? Idag köpte jag EMD´s nya album! Har inte hunnit lyssna mer än knappt ett varv på låtarna och jag måste säga att jag är liiite besviken. Hade förväntat mig mera upptempo låtar! Men det var mycket smör. Dock så är det ok, då man vet vilka som sjunger ;)
Haha! Dessutom kommer dom till Södertälje på lördag. Jennifer ska kirra en autograf då ;) :D

Har varit hos kusinen hela veckan... hon har även fixat en läkartid till mig den 22 maj. Det ska bli spännande. Verkligen!!

Idag har det varit fullt upp. Var bla i Skärholmens köpcentrum. Vi hittade en jättehärlig butik som hade de snyggaste skålar, glas osv  :) Så vi köpte ett gäng. Eller ja.. vi å vi. Hon! :D
Men jag fick en också!! Tack underbara snällaste Åsa! :D
Var med Jempa i stallet också.. hur sugen tror du man blev på att rida igen då? :P JAG VILL!!!!!

Ne fan. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Auf wiedersehn!

xoox
/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0