Göteborg bara sådär?

Haha, ja.. så kan man säga att det blev.
I tisdags, efter ett läkarbesök så drog jag å Åsa ner till Göteborg. Vi bara lämnade allting och for ner. Bara hon och jag!
Halvvägs ner så köpte Åsa en ljudbok. Camilla Läckbergs - Sjöjungfrun. Den var lite seg sådär i början och vi satt å halvsov på vägen ner...
Väl framme i Göteborg ringer Åsa sin syster som bor där nere och vi överasskar henne på parkeringen när hon kommer ner för att stressa iväg på en intervju! :) Hihi! Va kul det var :D
Så körde vi ner henne till stan och tog själva en tur runt där och körde nästan vilse i väntan på att hon skulle bli klar.
Under den tiden kom vi på att vi skulle stanna över natten och ringde runt till några hotell. Dom flesta var fullbokade, men det fanns ett rum kvar på Avalon :D Så hon bokade ett rum eller ja.... svit heter det va? ;)
Egyptisk bomull, BO tv, vattenfalls dusch,40kvm... need I say moore?

Efter det plockade vi upp Jessica å for iväg till ICA Maxi och handlade lite, sen till henne och dumpade det. Vid det här laget var vi grymt hungriga, så vi åkte till Pizza Hut inne i stan och åt. Mycket trevligt var det att sitta å snacka lite och äta god mat!
Vi åkte upp till hotellet vid 20, där jag skulle se "Gossip Girl". Sen tog vi en sväng runt i stan och fick se ett gäng sanslöst coola villor! Så mysigt där i deras skärgård -speciellt vid solnedgången som vi såg!

Kan tyvärr inte säga att jag sov speciellt bra, trots att sängen var jättemysig och underbara lakan, men Åsa snarkade, å jag kunde bara inte sova. Så vid 07,30 gav jag upp...
Frukosten kom in på rummet vid 9 tiden och var lite av en besvikelse... men iallafall. Var rätt mysigt att få äta på rummet å slippa stressa ner!
Vid 11 kom Jessica å hämtade oss då hon hade tagit hem bilen så parkeringen blev billigare :)
Vi tog en fika på Muffins på Linne´gatan och drog sen in på Liseberg en sväng och spelade lite spel.
Vid 14 tiden satte vi oss trötta i bilen och for hemåt. Fortsatte då att lyssna på ljudboken, och nu började det hända grejer!!! :) Jädrans va spännande den är. Är bara på cd 5 av 14, men nu börjar den bli bra! :)
Vi var hemma 4 timmar senare och då var det bara att stressa vidare till ett möte jag skulle vara på vid 19.

Jag däckade rätt hårt strax efter 23 igår... när klockan ringde 08,30 imorse så var jag mer död än levande... hehe..
Men det var det värt! Shit kul var det :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0