Jag har ju glömt...!!

Jag har ju glömt säga att Skodan blev såld den där lördagen. Det är iofs en helt annan och lång historia. Men såld blev den! :)

Igår var det valborg... och ja. Vad ska man göra då? Jugge var hemma och sov, så jag drog ut med bilen och träffade det vanliga gänget!
Feffe å Conny åkte med mig i bilen.
Vi tänkte kika lite på Valhalla som skulle köras. Men några polare hade åkt till Haninge å Pizza Hut så vi får dit vi med först å åt lite. Sen hängde vi kvar dären två timmar kanske. Det hade börjat regna så racet blev inställt å flyttat tyvärr.
Efter det åkte vi ut till Åberg och skulle skojja lite med honom. Men han var inte hemma och skämtet gick inte hem. Men lika glada för det var vi :D
Vi stod väl kvar där på parkeringen en halvtimme å jiddra innan vi kom på att vi skulle till McD å ta en fika istället. Sagt å gjort!

Så fick den kvällen bli avrundad. Vad som händer idag är oklart. Jag ska städa Lennarts bur iallafall.
Det är steg nummer ett!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0