jahaja

Igår bokade jag en bostadsrätt.
Vette fan vad som flög i mig. Jag å Åsa var ju å kollade på det HÄR igår...
Det är jättefint! Lite litet vardagsrum om jag ska vara petig, men resten var ju underbart och bra läge!
Så jag bokade nr 1 där. Haha! Idag ska jag och Jugge kolla. Spännande ska det bli att se vad han säger om det.
Dock så ska vi åka å kolla på en annan lgh innan... Du kan se den här om du vill....
Den e lite större, men samtidigt mycket dyrare. Där kan vi ju heller inte göra några egna tillval. Det kan vi göra på den första. Har hela nästa vecka på oss att göra det. Sen är det kört dock :P
Nåja... får se vad som händer helt enkelt.

Vad händer mer idag då? Jo, vi ska väl äta hos kusinen, sen blir det infomöte om racet ikväll vid 16 på MECA i Haninge.
Sen tillbaka till södertälje och vidare till kusinen.
Vi lär väl behöva träffas vid 21 och sätta igång allt. Så vi får nog åka vid 20 igen...
Ska bli skoj å se vilka som hänger på låset å anmäler sig till stegen!

För övrigt kommer jag ju inte hinna med så mycket mer idag. Nu ska jag strax hoppa in i duschen, måste komma ihåg att stanna vid skärholmen och köpa pennorna också....

So off I go!

Have a lovely day meight! :D

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0