"Kul-Tur"

Haha!!

Igår brakade Nattracet loss med en "kul-tur". Vi startade i Vallentuna och begav oss sen vidare förbi Sjöberg -Brottby - Brollsta - Riala - E18. Där tog vi en en snabb fika på en parkering. Sen fortsatte vi runt Finsta - Edsbro - Lohärad  osv så tillslut hamnade vi i Norrtälje! Jag fick köra Feffes bil - en audi S4. Tror du det var roligt eller? ;)
Hej va det gick! :)
Tror alla verkade nöjda med dagen, vi avslutade med ett stort gruppfoto! :)

image16
Efter detta åkte vi till hamnen å käkade ett gäng.
Därefter skjutsade jag hem mitt favvo kusinbarn :) Hon hade varit med hela dagen!!
Så då bar det av till Södertälje!
På vägen hem tog jag å Jugge en tur genom stan. Massa folk ute - kändes som en sommarnatt :)
Fantastiskt skönt att få sitta brevid och bara stirra ut och drömma bort!!

Hoppas ni alla får en trevlig dag!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0