Luurrrtag :D

Tjena dudes!

Så blev det lördag. Fick en fråga för nån timme sen om vad jag skulle göra idag. Det slutade med att jag nu ska till Kungens Kurva å kolla på bilar på SCF med Fredde, Tobbe, Åberg osv :)
Sen drar jag nog vidare ner till mina kära kusiner! Där blir det grillat å kanske ett parti i wii! :D Hehe...

Solen skiner för fullt och jag har just tvättat en maskin som nu hänger ute och torkas! Det är ett par byxor där jag tänkte ha på mig, så jag hoppas dem hinner torka! Men det är ju 23 grader ute nu, så det tror jag :)

Annars då.. jaa.. Otroligt nog har jag blivit jättesugen på en Saab 9-3 Combi. Med Aero paket och diesel!
Viiiiiiit och fin! :) hehe.
Please stop me! :D

Imorrn ska vi på husvisning kl. 12 i bålsta. Sen ska vi hjälpa Richie och kolla vad som kan vara fel på hans bil. Kl. 18 är det möte med Nattracet.
Så det finns att göra. Borde åka till lilla essingen också å kolla på 740n som står där... trasig! Kaputt! :(

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0