Majken!

Igår... haha! Jag skrattar verkligen vid tanken. Allt gick så fort.
Men nu står den här - Majken!
En passat från 1991 och funkar inte ens :) Har ställt batteriet på laddning så får vi se om det funkar sen. Annars får man nog byta generator.
Tusen tack till min underbara vän Fredde för all hjälp! :)

Måste nog sätta upp en lite "to do list" för lilla Majken.

- Ladda batteriet å se om det är felet.
- Byta generator om det behövs
- Byta hjullager höger fram
- Fixa avgasläckaget
- Byta olja + filter
- Fixa ny låskolv till vänster framdörr
- Köpa nya knappar till ljusomkopplaren

Sen är det nog bara å tanka å köra :P
Hehe. Vem kan vilja göra allt det här då?  Måste muta någon!

Idag är det tisdag... kom hem vid 02 igår natt och somnade rätt omgående. Vaknade vid 9 idag ändå.
Har letat lite jobb, men med min vanliga tur så hittar jag ju inget :(

Annars vet jag inte vad som händer idag. Ska bara ta det lugnt tänkte jag. Pilla lite med passaten då. Men det bjuder jag på! ;)
Jugge jobbar till 19, det är lite tråkigt.... all alone...

Kanske ska ta en promenad ner till stallet och hälsa på mina vänner där nere. Det var bra längesen faktiskt!

Well... hoppas ni alla har en bra dag!
Ska försöka ta lite kort på nyförvärvet åt er ;)

Må gott!

Kram, J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0