Ny dag och nya tag

Fredag.... sug på ordet.
Visst betyder fredag något speciellt ändå? Helg. Ledigt - ja iallafall för dom flesta.
Sen gör det ju inte saken sämre eftersom att det är +25 grader redan och klockan är bara 08,30. Jihuu!!!

Har satt på mig mina nya röda springare och ska snart gå å väcka min käresta. Sen blir det lite frukost och sen köra han till jobbet, då hans bil står kvar där.
Därefter blir det ner till Södertälje igen. Ska göra en massa idag. Får absolut inte glömma att hämta pennorna till race ´t imorrn! Huvva... inte glömma!

Vid 18 tiden är det husvisning i RItorp. Då ska jag å Åsa gå å spana lite. Å se om jag å Jugge ska dit på lördag eller inte :)
Spännande!!!
Vore ju så skönt att få flytta till något nytt för en gångs skull också. Starta om. Känna sig hemma.
Hemma.... det var längesen jag kände mig hemma. Trygg.
Ända sen mina föräldrar skiljde sig för... *räknar*... 13 år sen så har det varit en del flyttande...
Jaja... time flies!

Nu måste jag gå å väcka det lilla trollet! :)
Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0