Tisdag!

Hola!
Idag har jag tagit det lugnt på fm... Vid lunch tid fick jag en ide´ å satte sen igång med att redigera lite film från helgen!
 Fastnade där och sen hängde sig hela internet så då drog jag iväg till Lange och fixade däckena till volvon.
Snälla som dom är där på www.swedcar.se så fick jag det gratis!! Helt underbart! Tack snälla!! :D
Efter lite strul där så kom jag iväg hemåt igen runt 16,45 tiden.. å fortsatte då på att knåpa på filmen.
Det är nåt program som saknas å fuckar upp allt när jag ska lägga in lite musik :P
Så irreterande!! Fredde skulle kolla om han fick tag på det programmet, så kanske han kan hjälpa mig! Tusen tack! :D
Men men... det jag har klippt ihop hittills är lite kul tycker jag, jag ler iallafall :D

Nu kom Jugge hem, han tog jycken ut på en promenad direkt. Va härligt! :)
E lite sugen jag med. Men har nyss ätit.... om en timme eller så kan jag gå ut! :)

Är det nåt på tv idag? Måste kolla upp det... annars... vad ska jag göra ikväll?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0