Torsdag och läkarbesök!

Så var det torsdag... jäklar va fort tiden går egentligen. Hinner inte riktigt med.
Idag är det full fart igen, men inte riktigt sååå mycket att göra. Vid 11 tiden ska jag vara i Bålsta å köpa en generator, sen är det bums iväg till södertälje och ska på ett läkarbesök vid 13, som jag hoppas går bra. Är nervös! Kanske får en dödsdom?
Orkar inte tänka mer på det....


Beställde pennor igår till Nattracet. 3cm´s! Hehe... det ska nog funka, tror du inte? :) För på lördag smäller det, då har vi säsongsstart av våran Cup! Tror alla är taggade till max :D Kommer kännas i hela kroppen när man står där minutrarna innan vi ska köra!! *längtar*

Var även duktig och handlade grejer till passaten igår. Var förbi Sollentuna Bildemontering och handlade ett dörrhandtag till förarsidan, så man kan låsa skiten sen :P Är en fördel va?
Sen måste jag hitta någon som vill göra en liten "service" på den med att byta alla delar... eller ja.. hjullager, generator :)

Hoppas ni får en härlig dag med allt vad det innebär! Nu ska jag gå och göra mig iordning inför färden mot Bålsta!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0