Helgen + Kryssning!

Så var denna helg avslutad... Vi fick verkligen massor gjort.
Mamma å Olle kom över i lördags och de fixade vårat förråd, satte upp hyllor å grejjer. Sen fixade vi lite gardinstänger, satte upp gardiner osv :) Blev verkligen jättebra!
Vi fick undan en massa lådor, så det blev massa utrymme i vardagsrum/kök :)

Vi stuvade en del igår också. Känns bra å få någonting gjort där hemma :P

Sen var det det där med kryssning! :D

Jag och Malin ska iväg lite fort med Birka Paradise på lördag och festa järnet!! Jihhaaaa!! :)
Ska bli jätteskoj. Var  väldigt längesen man gjorde nåt sånt där... så det ska bli kul som fasiken!

Imorrn har vi möte här på jobbet, så jag slutar vid 19-20 tiden... bläää :P
Men idag ska jag skynda mig hem. Gillar att vara hemma nu för tiden ;) "Wonder why" ;)

Kram på re!

(",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0