Huvudvärk!!

Hur skönt är det att vakna med huvudvärk?? Inte ett dugg kan jag säga... :(
Höll på att försova mig idag. Vaknade själv vid 05,40 och klockan hade inte ringt. Väldigt skumt, men men.. jag kom ju i tid ändå.
Jugge den sjusovaren skulle tydligen ta sovmorgon till 8, så vi får väl se när han är på jobbet ;)

IT´S FRIDAY TODAY!!!
Lovely! Ska bli skönt att få sova lite imorgon. Däremot hade jag gärna hunnit åka och köpa rullgardiner idag, så man hade kunnat få sova lite imorgon! Men det ordnar sig nog under helgen om inte annat.

Ikväll ska jag ju träffa Malin, och vi ska iväg och tvätta bilarna tillsammans :) Ska bli skoj!
Det var ett bra tag sen vi gjorde nåt, bara vi två <3

På tal om inget... måste förbi Hemtex och köpa handdukar också. Jag har ju inte en enda efter min rensning hemma innan flytten :P hehe.. Låter billigt... NOT.
Kan det inte komma en gullig fe och ge mig en massa saker till mitt hem? Måste ju lägga ner en jäkla massa pengar på kian denna månad. Och hunden!! Vi kommer vara urfattiga sen :( jaja... Då mår de bra iallafall!

Nu ska jag jobba, eller iofs.. jag jobbar en del fast jag skriver här. Det ringer inget nu bara ;)

Puss på er!!

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0