Jag älskar mitt jobb :)

Det är nog första gången jag kan säga att jag verkligen älskar mitt jobb :) Det passar mig som handen i handsken!
Sitta å snacka om massa audi å vw bilar hela dagarna :D Samt att kunna göra folk lite glada å nöjda :)

Jag hoppas verkligen att jag får en fast tjänst där :) Det vore helt enkelt underbart! :)


Igår var vi på banken och skrev de sista lånepapprena av husköpet och idag var vi till mäklaren och skrev de sista papprena där, så nu är vi husägare :) Vilket känns otroligt moget och vuxet. Av någon konstig andledning så känner jag mig inte annars speciellt mogen å vuxen :P Men saker ändras väl nu...

Pratade även med Webering idag. Denna underbara roliga, trevliga säljare :) Vi jobbade ihop på Peugeot förut, men nu har han börjat på Din Bil i Akalla :) Så mina vänner - ska ni handla bil. Ta kontakt med Fredrik Webering där! Ärlig å mycket trevlig kille!
Nåja, hur som helst... vi kom fram till att Jinnie måste ha en Passat R36 :) Hihi! Dom har ju två som man kan få för en fin peng, så vi får väl se hur det hela slutar!

Snart blir det Idol, imorrn äre jobba igen som gäller, wii! :)
På em bär det ner till södertälje för att gå på besiktningen kl.17. Sen hem å tvätta 19-23.
Sen ere bara sova å sen flyttar vi :)
Eller ja.. lite jobb där på dagen såklart.. men sen :)

Nu ska jag fixa lite här hemma

Kräm!

<3

Ps.. Tänker på dig Hellen, att du ska behöva mista en hund till :( fy fasiken va jobbigt.... *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0