Jinnie Pinni Päron Pung!

Hemma å sjuk idag med :(
Jobbet skickade hem mig igår när jag var där å gjorde ett tappert försök..
Men jag börjar ju bli frisk iallafall, börjar bli trist att vara hemma så :P

Helgen gick sådär. Kom rätt många på grillningen, vilket var jättekul! Självklart strulade det på finalen i lördags, men va fan. Löste sig tillslut och snart är säsongen över för Nattracet. Tusen,tusen tack till alla er som hjälpte oss!! Ni är verkligen guld värda!


Måste bara göra en lite update om vårat hus... tror ni inte det strular mera? :P
Haha, detta e så sjukt..

Tillvalsbrud nummer 2 ringer idag å säger att vi måste betala 8000kr till för att tillvalsbrud nr 1 hade dragit av pengar för golvet i HELA HUSET!! HAHAHAHAH!!

E dom sanna eller?? Hur tänker dom? Vilka muppar är dom som bara gör fel hela tiden??  Galet irreterande..
Men men.. Vi får väl se hur mycket fel Niklas å Jugge hittar på måndag när dom ska dit för besiktning....


Nu ska jag krypa ner i sängen igen...

xoxo

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0