Montag!

Nu har ju den här helgen gått den med. Fan va fort det gick. (ursäkta att jag svär)
Helgen har varit proppfull och jag är helt slut! Borde man inte ha varit utvilad nu??
Igår var min underbara mamma förbi och hon hade med sig massa grejjer :)
Vi fick vår älskade tv bänk från EM, hon hade med sig fika OCH kaffebryggare ;) Lampa, gardiner i mängder som hon har köpt och sytt upp till  oss :)
Hon hade även med sig lite småpyssel. Blev himla fint! Dock är det inte helt klart än. Men en god bit på väg!
Måste nog fixa en kamera så jag kan ta lite bilder, så ni får se hur det blir :)

Denna vecka hoppas jag på att byggarna lägger lite krut på vårat badrum. Vi kan ju inte ens duscha där. Börjar bli jobbigt :(

Nä fan. Nu ska jag sluta klaga å fortsätta jobba.

Vi höres!

/Tröttmössan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0