Nu e dt flyttat!

Tjing!

Nu bor vi i nya lyan :) Fantastiskt att vara nära så många vänner och släktingar. Dock är jag lite trött på morgonen när klockan ringer vid 05,30...

Inget e klart i huset. Finns något att göra någonstans överallt, lite jobbigt faktiskt. Men va fan, fint kommer vi att ha sen.
Har du inte varit där än? Kika förbi en kväll vetja! Dörren står öppen för alla mina vänner, bara att dyka förbi!


Annars så är det lite halvtungt just nu. Har ständig hosta och ont i halsen som fasiken när jag pratar. Vilket gör det lite svårt att jobba, men det går...


Tur att det är fredag idag! Måste få sova lite imorgon! :)
Ikväll är det reka inför Kul-Turen som gäller. Ska träffa Rudolf efter 18, när han har slutat. Imorgon ska jag med Malin och träffa hennes mamma å pappa :) Därefter drar jag direkt till Gillinge och möter upp alla glada förare. När allt det där e klart åker vi bums till Jennifer som har födelsedags kalas! :)
På söndag kommer mamma förbi och då ska vi pyssla i huset. Mys! :)

Hoppas du får en trevlig fredag och en underbar helg!.

Kram. Jinnie

Kommentarer
Postat av: Ammi

Shit, hur hinner du med allt?? Rudolf sa att ni eventuellt behövde hjälp imorn men jag var uppbokad på annat håll :o/ Har aldrig varit med på en Kul-Tur så det hade ju varit kul.. Men med min gamla volvo så.. nee :o)



Hoppas på fint väder och en trevlig tur!

kram!

2008-09-19 @ 21:48:32
URL: http://www.ammi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0