Another day in paradise?

Eller hur var det nu? :P
Kom sent till jobbet, hann precis få igång datorn innan jag skulle börja svara här.... Muppigt. Är van att ha en halvtimme tillgodo. Men så äre ibland.
Dålig parkering fick jag oxå :/

Nä, ska sluta klaga. Det var ju bara mitt eget fel. Sov en halvtimme längre än vad jag brukar, eftersom jag är så trött. Å solen lyser idag :) varmt å gött!

Missade Brostugan igår. Lika bra det kanske?
Thomas å Mio var över å åt tacos och snackade lite skit samt hämtade Kian. så nu har vi "bara" 3 bilar på parkeringen.
Ska se om jag kan hinna ta tag i A3an å städa den i helgen, så man kan sätta ut den på annons oxå. Vet att det är värdelös tid att göra det på iom semester osv. Men man måste ju prova iallafall!

Idag har jag inte heller med mig någon lunch, så jag smiter en timme tidigare istället. Det kan vara nice :D
Har inget planerat ikväll heller, men som ni märkt så brukar det bli rätt fullproppat ändå på nåt konstigt vis.
Men jag hoppas på att kunna tvätta lite kläder faktiskt. Eller bara sätta sig ner å kolla på en film eller någe :) 

Torsdag, torsdag... Undrar vad denna dag har att erbjuda? :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Wohooo! Jag tycker att den här dagen kan gå fort som tusan! :oP

2009-06-25 @ 08:47:55
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0