En tjockis bekännelser del 2...

Stannade på vägen hem idag å skulle handla lite underkläder. Kunde dock inte undgå att snegla på lite byxor.
Hittade ett par helt vanliga svarta i typ jeans modell.
Såg strl å tänkte, äh va fan. Jag provar. Kan ju inte mer än inte passa :P

Tog då byxorna som är 4 strl mindre än de jag hade på mig. Gick till provhytten, tog av mig mina å skulle dra på de andra.

Stoppade i ena benet å kände "fan, det här kan bli tjat" 
Men vips så var båda benen i, jag drog upp byxorna och... VOILA´!!! They zipped! De satt som en smäck!!! 
Behövde inte ens dra in magen! Hahaha!! :)
Tittade en kort stund å insåg att dessa kommer jag inte kunna ha länge. Jag minskar. 
Hahahaha!!
Köpte dem fort som fan å gick sen mot bilen...
I bilen skickade jag ett sms till min underbara mamma å berättade! Fick tillbaka ett gulligt sms.
"Jag vet känslan! Jag är så stolt över dig. Behöver du en slant till kläder?"
Haha, min snälla mamma i ett nötskal.

Jag skickade ett svar, startade bilen.... Då kom tårarna. De bara rann ner. Av lycka!! Det är inte sant, men jag grät hela vägen hem faktiskt. Ett halvår av slit, deciliter mått, våg och många frågor.. 
Men nu är jag på väg. På en sån jävla god väg!! :D 



Kommentarer
Postat av: Ammi

kramaromenmassa Faaan va skönt tjejen! Det är du värd!! PUSS!!!

2009-06-18 @ 08:18:23
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Jinnie

Tack vännen :D

2009-06-18 @ 08:28:40
URL: http://jinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0