Kopparpasta i hålet? *asg*

Hahaha, sjuk dag igår måste jag säga... men ska börja från början ;)

I fredags bar det ju av till Thomas å Mio för inflyttningsfest. Det var lite folk där, så vi hamnade i köket med Richie å Lisa å stod där å snackade några minuter. Efter ett tag dyker även Hellen å Ås in samt Thomas å Mio å några till. Så man kan säga att festen var i köket ;)
Pratade om allt möjligt, fick i mig 2 groggar och blev full :P
Skitkul var det iallafall! På sentimmarna så satt jag å Thomas å lyssnade på en massa olka hårdrockslåtar - skitskoj :) Vi hade tydligen vädigt lika musiksmak!! Haha! :)

Vi åkte hemåt runt 2 tiden, lämnade av Hellen å Ås på vägen hem å sen vidare hemåt. Somnade i bilen nånstans runt Västberga full som en kastrull! :P

Vaknade igår morse med huvudvärk! Haha! Jag? Bakis? Nääää... hehe...
Syrran kom förbi vid 11-12 tiden å då passade jag på att ta med grannarnas volvo. Vi skulle ju tvätta bil :)
Båda bilarna blev ju härligt rena efter några timmars jobb. Är imponerad av Vevves ihärdiga putsande :D
Vi bestämde oxå att vi måste ta en middag ihop, så det måste vi försöka styra till någon dag oxå :)

Igår kväll skulle vi ha haft deltävling 2, men pga vädret fick vi ställa in. Pissväder!! :(
Så vi gick över till Peter å Annika å kollade på "Vi hade iallafall tur med vädret - igen" Den var KASS!! Knappt en rolig replik i hela filmen. Klar besvikelse.

Å idag var det ju tänkt att vi skulle ha åkt ner till Gnosjö, men så blir det tyvärr inte... Så nu får vi se när de där jävla hjulen kommer :(
Fan...

Men ändå! Vi var ju i garaget igår å monterade på bromsar på Goffen! Daniel, min nyfunna vän var även över å hjälpte till. Vilket var himla skoj :D
Förra killen har ju gått loss med kopparpasta överallt, så det var skapligt mycket skämt om det där med kopparpasta i alla hål etc :P
Som vanligt tyckte Jinnie det var barnsligt roligt :D
Men monterade blev de nya grejerna å inkörda igår. Så nu bettar det på bra måste jag säga.
Om jag ska vara petig så saknas väl stålomspunna slangar samt ny bromsvätska. Sen är jag nog rätt nöjd :)

Nu ska jag gå ner å äta lite frukost, så får vi se vad denna regniga dag har att erbjuda sen oxå!

Ha d bäst mina vänner!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0