Måndag, eller?

Tjabba tjena hallå!!
Guten tag, hello, morning :)

Hur ståre till idag tro? Har ni överlevt midsommar firandet?
Jag har gjort det, mår som en prinsessa faktiskt :D

Min dag har hittills varit sjukt nice pga diverse ting, men solen lyser å golfen till jobbet gör inte saken sämre ;)
Var ute en sväng nu på lunchen, riktigt gött att solen e framme å värmer en! :) Man riktigt känner hur man suger in solen å blir glad å pigg!

Denna vecka jobbar jag 7-16. Har inte så mycket planerat i början av denna vecka. Så jag ska försöka ta tag i mitt hem hade jag tänkt. Det är en del att göra där, ska se om Jugge kan hjälpa till :)
På fredag kommer Ammizen ner igen. Vi ska tvätta bilarna å äta middag, äta B&J samt kolla film å ladda inför Gatebil :D
Det kommer bli riktigt trevligt!

Men nu, åter till vardagen. Måndag å jobb! Bäst jag sätter fart!

Love y´a!



Kommentarer
Postat av: Ammi

Ååååh vad jag längtar till fredag!! Känns tradigt när jag inte har boxen att se fram emot på onsdagar längre :( Helt värdo! Men du var muppgullig ikväll ;o) You know what I mean! Men nu ska jag sova. Hörs imorn! Buss å Kran!

2009-06-23 @ 00:00:29
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0