Midsommar

Ja.. igår blev ju inte som en "riktig" midsommar ska vara. Men trevligt blev det ändå :)

Sov rätt länge å mös runt här hemma innan det blev dags att fara över till Åsa å äta lite mat :)
Kom dit vid 16 å satt å snackade lite skit. Sen serverades det potatisgratäng och grillat kött! Jisses va gott det var!
Blev ploppmätt!
Vi glodde lite på tv å sen vid 21 tiden rundade jag av å rörde mig hemåt med Loppan.
Sen åkte jag mot Väsby å träffade Ammi, Per + hans nya tjej. Visade upp nya hjulen som jag bekant hämtade upp i torsdags, men det e en heeelt annan story ;)

Sen åkte jag å Ammi ut på lite slingriga vägar å snackade skit. När vi väl var tillbaka i Väsby igen så ringde Ammi Niklas å det slutade med att vi mötte upp han + bror i Mobergs M3a å gled i stan. Visade några roliga intill liggande vägar så vi gasade lite grann. Mucho fun!
När det var dags för dem att åka å hämta Moberg från festen så åkte jag å Ammi till Väsby igen.
Sen gled jag sakta tillbaka mot Södertälje å tog ut Loppan på en promenad.
Klockan var runt 3 tiden å fåglarna kvittrade som aldrig förr å ljust var det.
Sommar?? :D

Jugge jobbar hela helgen, så det blir mycket bil då.
Idag ska jag åka å tvätta Golfen ere tänkt, för sen ikväll är det bilträff i Kungens Kurva!
Vi får se vad det leder till....

Nu ska jag fara iväg till ICA å handla frukost :)
Hungrig som en bäver.

Auf Wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Mina grannar tror nog inte att jag är klok som sitter å snackar för mig själv här. Var en sak jag reagera på och utbrast högt å ljudligt WTF!! haha ja så kan de va. Jag som var så trött å skulle hem å sova (trodde jag), så fick man träffa dig, golfen och en bmw med snyggt innehåll. Inte helt fel slut på midsommar ;o) Love ya!!!

2009-06-21 @ 10:27:22
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0