"Pre" Midsummer!

Hola!
Hur ståre till i tråkvädret? Lyssnade du på vad jag sa igår om solen va? Huh? :D
Hoppas det för nu e den borta!

Nu ere bara 3 timmar kvar innan jag sätter mig i R32an å glider neråt. Får ställa farthållaren vid Järna ungefär. Fram dit lär det ju vara köer... *morr*
Ser jag inte fram emot. Hur som. Det kommer nog gå bra det här. Är tokigt nervös över hur hjulen kommer sitta på goffen.
Jag tror å hoppas det blir sådär porrigt, äckligt bra! :D
Ska uppdatera er med bilder sen.

Har just kommit tillbaka från tacothursday lunchen med Fredrik. Så nu är man mätt å belåten. Dricka lite vatten nu å sen en VLCD på eftermiddagen. Så behöver jag bara proppa i mig en kokt vurre ikväll sen. Blir perfekt! :D

Hej hopp! Nu ska jag jobba!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0