SOL SOL SOOOOL :D

Suck it in baby, suck it in! :)
Passa på att njuta, för man vet aldrig när man får se den där gula varma saken igen ;)

Igår hade jag full fart  hemma. Kom hem vid 19 tiden och tog då direkt nycklarna till R32an,åkte å tvättade, dammsög och putsade rutrona. Sen efter det åkte jag förbi affären å handlade mat, hem å lagade maten, tvättade 2 maskiner med tvätt, vek, hängde tvätt osv, duschade och sen tog jag det lite lugnt.
Det gjorde ju att jag inte kom i säng förens 00,30. Men va fan  :) Fick ju nåt gjort iallafall!

Annars då? Ja... snart är det ju lång helg. Woop! Woop!! :D
Jugge jobbar ju tyvärr, så det blir ingen midsommar med honom....
Men Ammi å jag kommer leka där på fredagen. Det ska bli skoj! :)

Ikväll, nu efter jobbet, ska jag svänga förbi skärholmens centrum å köpa lite underkläder å ev. en byxa ;)
Är ju alltid skoj å ha på sig nåt som passar en. No Offense, det e jätteskoj att mina kläder nu är förstora. Men som sagt, det är skönare att ha på sig kläder som är i ens riktiga, verkliga storlek. Eller vad säger ni tjejer? Baggypants är inte alltid rätt ;)

Imorgon blir det dessutom en trip till Gnosjö. Eller ja. Det sägs så iallafall. Men jag tror inte på det förens jag slutar å jag ska åka.
Först då tror jag på det! Men går allt som det ska så är nya rimsen på imorgon kväll!
Så håll era tummar! :)


Kommentarer
Postat av: Ammi

Vadå är det nåt fel på baggyjeans eller?? I löööv them!! :oD



Och guuuud vilken söt katt :oD

2009-06-17 @ 20:34:46
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Jinnie

Haha, förstod att du skulle säga det ;) Men jag vill helst inte att mina vanliga byxor ska vara baggy allihopa! Men jag håller med, det e skönt :)

2009-06-17 @ 22:23:44
URL: http://jinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0