THA Weekend :D

GISSA om jag har haft skoj :D
Får väl ta allt från början misstänker jag, så ni hänger med ;)

I fredags kom ju Ammi tidigt från jobbet, så vid 13 tiden sprattlade vi ner till Niklas å Niklas på gocarten och kollade på deras glassiga jobb. Underbart väder därute. De ska verkligen inte klaga på sit jobb :)
När vi väl stod där så kom det ett gäng grabbar med massa audisar :D
Bland annat TTRS samt nya Skoda Octavia RS! *drool*
Tog lite bilder på den, lovar att lägga in dom så fort jag hinner.
TTRSen var vit å cab!! :)

När vi väl var klara där så åkte vi till ICA Maxi i Ammis räserbil. Där inhandlade vi allt vi behövde till kvällens grillning samt lördagens utflykt.
Sen for vi hem, gick ut med Loppan, tog en fika å sen bar det av till tvätthallen :) Där tvättade vi båda våra bilar och snackade en del skit.
Därefter började klockan ticka på å det var dags å käka.
Så jag gjorde iordning maten medans Ammi snällt pulade med min nya blogg som snart kommer upp ;)

Sen åt vid god mat, å GLASS! :D Ben & Jerry- min nya last här i livet.... Ammi... ;)
Vi gick å la oss vid 01 tiden ungefär å klockan ringde vid 05,00 dagen efter.
Tror ni vi var trötta eller? :)
Det var bara förnamnet ;)

Men vi packade in oss i en trång golf (vi hade med oss hjul med Rdäck på) å åkte neråt.
Var framme vid 07,30 tiden å då var det bara att ställa sig å köa.
Fick vänta totalt 2,5 timme innan vi fick ok att ställa oss i besiktningskön. Men sen bar det av!

Jag hann köra 3 heat under dagen. På ca 30,40 samt 25 min var.
Det sista passet rockade arsle! Sån jävla egoboost!
Körde om grymt mycket bilar, gick på ställ i många kurvor etc. Hade sånt flyt i min körning så ni anar inte!
Ökade min fart i pariserkurvan med ca 10-20km/h :) Det e fan inte illa pinkat.

Jäkligt kul!! Men sen fick man åka hem, bränd, trött som ett as... Men det gick det med.
Avslutade dagen i soffan med att kolla på en suverän film: Paul Blart Mall Cop!
Sån Jinnie humor så ni anar inte. Vilka vurpor det var med i filmen *asgarvar*
Den ska ni se om ni vill ha skoj :)

Igår sov jag ut, gick upp vid 10... ut med hunden å sen åkte jag förbi kusinen...
Följde med dem till Malmsjön ett tag. Vet ni hur skönt det var?
Funderar på att åka bada ikväll efter jobbet.
Man måste ju passa på nu när det är så himla najs väder :D

Slänger in en bild ( ja, den enda) som jag har hittat från i helgen.


Vi filmade en hel del själva därifrån, å några bilder tog jag. Ska se till att fixa fram dom oxå!

Nu ska jag jobba en 40 minuter till. Sen är det hemgång! Wii!!!

Hare´!!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

B&J?? Jag är heeeelt oskyldig (a) Det var en grym helg!! Och fan, jag SKA hitta fler bilder, det måste finnas. Så är det bara :oP

Ska bli kul å se om det blev nåt av de jag filma inne i bilen haha

Kram!

2009-06-30 @ 09:04:04
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0