Tired....

Oh, yees. I am! :)

Men du, vet du vad? Det e fredag idag :D Wohoo!!!

Jobbar till 16, sen ut en sväng till hästen och sen hem å äta lite, duscha å fixa innan det är dags å åka till Thomas å Mio :)
Där är det dags för inflyttningsfest och det lär komma en hel del roliga människor I think! :)
Så ikväll blir det på med make´en å ta fram päronvodkan, så svirar vi sen :)
Om nu alla andra är lika taggade som moi! :D

Måste även passa på att prata lite om igår. Jennifer, min lilla pyssling, gick ut 9an igår.
Så vi var där å firade det med jättegod mat och trevligt sällskap. Det var ett herrans liv där ett tag med 5 hundar på plats :)
Jag ringde några snabba samtal å ordnade en kul-tur för Jempa i en Evo X! Hon fick ut å åka en timme ca i Rudolfs pärla! Det tackar vi för :) Tror hon uppskattar det ;)
Efter det gick vi in allihopa, satt å pratade och åt lite cake. Där fick jag en lite socker topp om vi säger så;)
Levde på den flera timmar efteråt å kom inte i säng förens vid 01. GALET :D

Jo juste.
På söndag,e v. Åker jinnie ner å hämtar nya hjulen till golfen. WIII!!!

:D

Pöss!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja du är galen, man ska gå och lägga sig i tid ¤huttar med fingret¤ Sen att jag inte kom i säng när jag skulle är en annan femma, för jag är faktiskt äldre än dig haha :oP



Ska bli kul att ev åka å hämta hjulen till golfen på söndag ;o)

2009-06-12 @ 10:58:25
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: ekberg

Jag uppskattade det verkligen! Det var jätteul=)



Have fun ikväll! (:

2009-06-12 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0