What a weekend :D

Vet inte vart jag ska börja, så jag lägger in en bild :)



Nya hjulen är på!! :D De rockar så fett! Tusen tusen tack till Mannen bakom M&S  Fälg och Däck! He made it!

Igår var det lördag, Jugge jobbar natt, så det blir rätt mycket tid för mig själv då om man så säger, så jag brukar försöka hitta på nåt att göra. För hemma går det ju inte att vara ;)

Ammi skulle iväg på 35års partaj, så jag trodde jag skulle bli soloqvist denna kväll....
Sov rätt länge eftersom jag å Ammi svirade till sena natten på midsommar med snygga grabs ;)
Men gick upp å åkte till stallet å gick ut med Epo en vända.
Sen åkte jag hem å pilla navelludd ett tag innan det var dags att ta ut R32an å tvätta. Hamnde på GDS´en i Södertälje - det var riktigt bra där :)
Sen åkte jag hem å åt å duschade. Nånstans där fick jag reda på att Ammi skulle skippa spriten å komma till mig :D
Så vid 21,30 kommer Ammi gums å så drar vi till Shell där vi mötte upp Moberg, Niklas + bror å några tjejer.
Sen for vi vidare till träffen i Kungens Kurva.

Var väl skapligt med folk där å det roligaste var väl att Andreas kom förbi med S2an.. så man fick prata lite skit med honom oxå.
Sen blev jag lekledare "as ususal" å så åkte vi ut mot stan å gled/gasade.
Detta var sjukt roligt å vi blev  8 bilar totalt.
När vi hade kört förbi norrmälarstrand så kom vi ikapp en schysst svart X5a med V8an. Tydligen så kände alla andra honom utom jag, så där blev det gasa av... hehe.

Vi stannade till på några ställen å snackade, men vid 1-2 tiden var det dags att åka hemåt.
Blev dock ståendes vid Shell i Södertälje några timmar å snackade golf med Niklas mfl. Trevligt :D
Stackars Ammi dock som fick sätta sig i bilen till Väsby sen :/
Men det hade gått bra har jag fått höra så :D

Kom hem, gick ut med hunden å la huvvet på kudden runt 4 bläcket...
Galet! :D men  I Love it!! :D

Sov till 10 imorse.. vaknade, åt frukost osv.. Sen idag har jag haft en intervju med LT om streetrace.
Klart intressant. Ska bli kul å se vad som kommer skrivas.
Men jag tror det blir bra! :)

Å nu sitter jag här. .. mät som en plätt å skriver dagbok.
Solen skiner å imorrn är det jobb dag. Visst är livet härligt :D

Har inget att klaga på just nu.
Men måste tacka Ammi för en sjukt rolig helg :D *kramar om* Hoppas det blir fler!!

Nu ska jag ner å glo på tv innan det e dags å sova!

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Jaa, har varit en underbar helg! Det måste vi göra om. Fast med film å glass haha :oP Kanske får bjuda över några andra på filmkväll? ¤rullar lite med ögonen¤ Du vet nog vem jag menar haha Snart är det semester! Då blir det sleepover! Sov så gott nu. Kraaaam!!!

2009-06-21 @ 22:23:52
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Steffe

Du måste skoja, M&S fälg och däck är ett pajasföretag av stora mått...

2010-02-22 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0